به گزارش خبرنگار اختصاصی همدم‌نیوز از پاریس، مراسم بزرگداشت مهاجرین کشته شده در راه مهاجرت  برگزار شد، این مراسم در فرانسه و در میدان پالایس رویال شهر پاریس و با اشتراک جمعیتی از کشورهای مختلف با رنگ و نژاد متفاوت برگزار گردید.

 

این برنامه به دعوت نهادهای مدنی و موسسات اجتماعی حامی مهاجرین از جمله جنبش مقاومت بین‌المللی مقاومت افغانستان برنامه ریزی شده بود.

یاد و خاطره مهاجرین افغانستان که در راه مهاجرت کشته شده بودند توسط نمایندگان جنبش مقاومت و با همراهی شرکت‌کنندگان گرامی داشته شد.

 

 

در این مراسم فعالین سیاسی و مدنی، نمایندگان احزاب مختلف و اقشار مختلف مردم حضور داشته و برای گرامی داشت جان‌باختگان راه مهاجرت گردهم آمدند.  اشتراک کنندگان پلاکاردهای همراه داشتند که ضمن گرامی‌داشت این جان‌باختگان از دولت‌های در مسیر مهاجرت نیز خواستند که راه را برای رسیدن مهاجرین به این نقاط فراهم کنند.

رضا جعفری رییس جنبش بین‌المللی مقاومت افغانستانی نیز در بخش دیگری از این مراسم ضمن یادآوری مهاجران افغانستانی جان‌باخته در راه مهاجرت، به بیان شرایط افغانستان بعد از تسلط طالبان پرداخت و از سیل عظیم مهاجران جدید که از شرایط و حکومت داری طالبان فرار می‌کنند، خبر داد .

 

گزارش تکمیلی این گردهمایی را از رسانه همدم‌نیوز به زودی نشر خواهیم کرد.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *