تیم ملی فوتسال افغانستان امروز در نخستین مسابقه‌اش در جام فوتسال بین قاره ای، مقابل تیم جمهوری چک که در اروپا چهاردهم است، به میدان رفت. این بازی از گروه دوم این رقابت‌ها در تایلند برگزار شد و در نهایت ٤-٤ مساوی به پایان رسید تا هر دو تیم امتیازها را تقسیم کرده باشند.

تیم فوتسال جمهوری چک که بارها در جام جهانی بازی کرده و دو بار در سال‌های ٢٠٠٣ و ٢٠١٠ به مقام سوم فوتسال قهرمانی اروپا رسیده است، امروز برابر تیم ملی فوتسال افغانستان متوقف شد. برای افغانستان در این مسابقه بهمن گرگیج در دقیقه ٨، توماس کودیلکا (گل به خودی) در دقیقه ٢٠، سید حسین موسوی در دقیقه ٢٦ و مهران غلامی در دقیقه ٢٩ گل زدند.

تیم جمهوری چک حالا در رده‌بندی بهترین تیم‌های دنیا بیستم و در اروپا نیز چهاردهم است. افغانستان در جهان ٦٦ و در آسیا رتبه چهاردهم را دارد.

در رقابت‌های فوتسال بین‌المللی جام کانتننتال، تیم‌های افغانستان، تایلند، جمهوری چک، میانمار، جزایر سلیمان و موزامبیک حضور دارند و در دو گروه سه تیمه با یکدیگر رقابت می‌کنند. تیم فوتسال افغانستان در گروه دوم با تیم‌های جمهوری چک و موزامبیک همگروه است. در گروه اول نیز تیم‌های تایلند، جزایر سلیمان و میانمار هستند.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *