به گزارش خبرنگاران همدم نیوز از فرانسه، با کوشش و همت جنبش مقاومت افغانستانی‌های در تبعید مقیم فرانسه، جوانان افغانستانی که پس از سقوط کشور به دست گروه طالبان، افغانستان را ترک کردند؛ بازهم گردهم آمدند.

این برنامه که در ادامه جشنواره نگاه به افغانستان در پاریس، پایتخت فرانسه برگزار گردید، خواننده جوان کشورمان مصطفی هنرجو به اجرای قطعات میهنی پرداخت و نوای حاضران، همراه وی شدند. آنجا که صدای آوارگی و مهاجرت افغان در قلب اروپا طنین انداز شده و نوای آهنگ معروف سرزمین من، زمزمه حاضران در این جشنواره بود.

به گزارش خبرنگار اختصاصی همدم نیوز در پاریس برنامه نگاه به افغانستان در ادامه جشنواره فرهنگ و تعهد با حضور شخصیتهای فرهنگی و جامعه مدنی فرانسه و با دعوت از مهاجرین افغانستان بویژه آنعده که بتازگی موفق به خروج از افغانستان شده اند برگزار گردید و با شرح وقایع و اتفاقات اخیر سعی در روشنگری و جلب همراهی دولت و جامعه فرانسه نموده است.

این جشنواره که به مناسبت سال نو عیسوی و در ماه جنوری برگزار می گردد با برنامه های فرهنگی از جمله کنسرت، نقاشی، خوشنویسی، میز گرد، شعرخوانی فارسی، غذای رایگان، سخنرانی و …. میزبان علاقمندان است که در ویژه برنامه شب گذشته اختصاص به اجرای موسیقی‌های افغانستانی داشت.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *