اداره‌ی محلی طالبان در ولایت دایکندی وظایف علی‌احمد تیموری شهردار نیلی، محمدقادر مبین مدیر عواید، طالب‌حسین امیری مدیر املاک و محمدحسین مظفری مدیر خدمات تخنیکی و سکتوری شهرداری نیلی را به حالت تعلیق درآورده است.

عبیدالله فیضانی، رییس کمیسیون تصیفه صفوف طالبان در دایکندی می‌گوید که علی‌احمد تیموری شهردار نیلی با چهار نفر از کارمندانش به اتهام جمع‌آوری پول به‌صورت «غیرقانونی» از دکان‌داران و مارکیت‌داران بازداشت شده‌اند.

به‌گفته‌ی فیضانی، شهردار پس از تحقیقات دوباره رها و از وظیفه منفک شده است.

با این حال، بر اساس برخی اسناد نشان می‌دهد که والی دایکندی وظیفه‌ی چهار نفر از کارمندان اداره‌ی شهرداری شهر نیلی به‌شمول شهردار این شهر را تا حکم محکمه به حالت تعلیق درآورده است.

رییس کمیسیون تصفیه‌ی صفوف طالبان در دایکندی گفت: «حنیف رئوفی مدیر مالی و اداری شهرداری نیز در جمع‌بازداشت‌شدگان است.»

فیضانی علاوه کرد که این افراد مبلغ ۴۰۰ هزار افغانی را به‌صورت غیرقانونی از مردم جمع‌آوری کرده‌اند.

با این حال، احمدخان تیموری موضوع برکناری‌اش را از سمت ریاست شهرداری نیلی رد نموده و می‌گوید که تا کنون به‌صورت رسمی موضوع به وی ابلاغ نشده‌است، اما بر اساس برخی اسنادی که در اختیار بعضی از خبرگزاری های داخلی قرار گرفته نشان می‌دهد که مکتوب رسمی عنوانی این اداره مبنی بر تعلیق وظیفه‌ی شهردار و شماری از کارمندانش فرستاده‌ شده‌است.

از سوی دیگر منابع تأیید می‌کنند که محمدحسین مظفری مدیر خدمات تخنیکی و سکتوری شهرداری نیلی پس از تحقیقات دوباره آزاد شده و به وظیفه‌اش برگشته است.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *