پروسه تمدید پاسپورت در سفارت افغانستان در تهران از روز شنبه آینده آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری همدم و به نقل از منابع آگاه در سفارت افغانستان در تهران، پس از رسیدن استیکرهای جدید تمدید پاسپورت از وزارت داخله افغانستان، پروسه تمدید پاسپورت از روز شنبه آینده (بیستم حوت / اسفند) آغاز می‌شود.
تمدید پاسپورت یکی از معضلات مهاجرین افغانستانی در ایران است که بعلت وابسته بودن تمدید اقامت، تعطیلی آن باعث ایجاد مشکلات فراوانی شده بود که بنا به اعلام منابع بزودی آغاز می‌شود.
لازم بذکر است که پروسه تمدید پاسپورت بنا به تصمیم سرپرست جدید سفارت افغانستان در تهران و پس از تحویل گرفتن سفارت توسط طالبان در روز یکشنبه گذشته تعطیل شده بود.
حالا منابع مطلع از سفارت می‌گویند که پروسه تمدید پاسپورت با استیکرهای جدید که با ادعای سفیر جدید مورد قبول طالبان است و در ورود و خروج به افغانستان مدار اعتبار می‌باشد، آغاز خواهد شد.

امروز منابع از سفارت افغانستان درتهران اطلاع دادند که تمدید پاسپورت بر اساس نوبت دهی قبلی انجام می شود.

اطلاعیه رسمی سفارت افغانستان در تهران:

به اطلاع عموم متقاضیان تمدید پاسپورت رسانیده میشود که بر اساس نوبت تعیین شده قبلی خویش سر از تاریخ 1401/12/20 با همراه داشتن اصل پاسپورت، نوبت تمدید و یک قطعه عکس چهار در چهارونیم با زمینه سفید و کیفیت بالا در تاریخ نوبت خویش جهت تمدید پاسپورت به سفارت افغانستان مقیم تهران مراجعه نمایند.
قابل ذکر است جهت سهولت اتباع افغانستان، تمدید پاسپورت در تمامی نمایندگی های سیاسی و قونسلی افغانستان در کشور های آسیایی با سیستم یکسان و جامع جدید که توسط وزارت امورخارجه طراحی گردیده است انجام می شود.
سفارت افغانستان از پذیرش مراجعین بدون نوبت معذور می باشد.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *