اتباع افغانستانی دارنده روادید ورود A –زیارتی B- جهانگردی C- الحاق به خانوار M در صورت تمایل به تمدید اعتبار روادید در صورت داشتن شرایط ذیل می توانند برای اخذ نوبت از طریق سامانه kanoonnobat.ir اقدام نمایند.
۱ – صرفاً دارندگان روادید های فوق مجاز به نوبت‏گیری می باشند.
۲ – نوبت دهی صرفاً در بازه زمانی 15 الی 5 روز مانده به مهلت اعتبار روادید مجاز است (سامانه در قبل و بعد از مهلت مزبور نوبت نمی دهد) ضمناً نوبت گیری مشروط بر آن است که دفتر یا دفاتر استان در مهلت ثبت درخواست در سامانه دارای سهمیه باشند، بدیهی است در غیر اینصورت نوبتدهی و به تبع تمدید اعتبار روادید انجام نخواهد شد.
۳- دقت در درج شماره گذرنامه- نوع روادید مهلت اعتبار روادید(یک ماه- دو ماه –سه ماه) تاریخ ورود به ایران و شماره تلفن همراه ضروری است. (مندرجات نوبتدهی در دفتر بررسی در صورت درج اطلاعات ناقص و یا غلط، روادید به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
۴- دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی بدون برگه نوبتدهی به هیچ وجه مجاز به تمدید روادید نمی باشند. از مراجعه بدون برگه نوبت‏دهی و یا مراجعه در غیر از روز یا ساعت تعیین شده در برگه نوبتدهی به دفاتر اکیداً خودداری شود.
۵- دفاتر کفالت اقامت و اشتغال اتباع خارجی به هیچ وجه مجاز به نوبتدهی نمی باشند. لذا از مراجعه به دفاتر برای اخذ نوبت خودداری شود.
۶- در صورت نوبت دهی از طرق کافی نت، مبلغ تعرفه بر اساس نرخنامه اتحادیه مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ ریال است در صورت اخذ مبلغ بیشتر مراتب به پلیس اطلاع داده شود. همچنین در صورتیکه واجد شرایط برای تمدید نیستید مراقب باشید با وعده صدور برگه نوبت هدف کلاه برداری قرار نگیرید.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *