براساس اطلاعیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران؛ زمان شرکت در طرح سرشماری اتباع فاقدمدرک اقامتی از شنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ تا پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ برای آخرین مرتبه تمدید شده است.

براساس این اطلاعیه اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به اخذ نوبت جهت شرکت در طرح سرشماری نشده اند دیگر نیازی به اخذ نوبت نمی باشد و با مراجعه مستقیم به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی اقدام به ثبت نام نمایند.

 

متن اطلاعیه:

“طرح سرشماری اتباع افغانستانی فاقد مدرک برای آخرین بار به مدت یک هفته دیگر تمدید شد”

قابل توجه اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به اخذ نوبت جهت شرکت در طرح سرشماری نشده اند می رساند:

با توجه به تماس ها و مراجعات مکرر اتباع افغانستانی فاقد مدرک مبنی بر تمدید مهلت طرح  سرشماری و شناسایی؛ برای آخرین بار به مدت یک هفته طرح مذکور تمدید شد و تا پایان وقت کاری روز پنج شنبه مورخ ۹/۴/۱۴۰۱ فرصت دارند در این طرح شرکت نمایید، و بعد از این تاریخ تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.

قابل توجه اتباع افغانستانی که تاکنون موفق به اخذ نوبت جهت شرکت در طرح سرشماری نشده اند دیگر نیازی به اخذ نوبت نمی باشد و با مراجعه مستقیم به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی اقدام به ثبت نام نمایند.

همچنین با توجه به اینکه طرح شناسایی مذکور برای آخرین بار به مدت یک هفته تمدید شده است اتباع افغانستانی فاقد مدرک وقت را غنیمت شمرده و در این طرح شرکت نمایند.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *