یک مرد افغان که به تازگی به ایالات متحدۀ امریکا منتقل شده است به تعرض جنسی بر یک زن در ایالت ویسکانسن امریکا متهم شده و قرار است به زودی محاکمه شود.

رسانه‌های امریکایی گزارش داده اند که این مرد، ۴۰ ساله، مطیع‌الله نام داشته و در جریان عملیات پرهرج و مرج تخلیه از افغانستان به ایالات متحده منتقل شده است.

پولیس شهر واوسا در ناحیۀ ماراتن ایالت ویسکانسن با نشر بیانیه‌ی مختصری گفته است که زنی که مطیع‌الله را در زمینه اسکان مجدد کمک می‌کرد، هفته گذشته از سوی این مهاجر افغان در داخل موتر مورد حمله جنسی قرار گرفته است.

در اثر شکایت قربانی، پولیس شهر واوسا مطیع‌الله را روز دوشنبه هفتم فبروری بازداشت کرد، اما به گفته پولیس، وی بر اساس ضمانت از بند رها شده و قرار است در چند هفتخ آینده در پیوند با این اتهام به محکمه احضار شود.

چندی پیش یک مرد دیگر افغان به نام طارق در شهر الکساندریۀ ایالت ویرجینیای امریکا به دلیل آزار جنسی یک دختر سه ساله مجرم شناخته شده بود. به گفتۀ مقام‌های امریکایی، طارق نیز به تازگی از افغانستان تخلیه شده و در یک پایگاه نظامی در امریکا منتقل شده بود.

پس از بازداشت طارق، رسانه‌های امریکایی گزارش دادند که دو سرباز امریکایی این مرد ۲۴ سال افغان را در کمپ پناهندگان هنگام بوسیدن صورت و گردن و سپس لمس کردن قسمت سینه و اعضای تناسلی یک دختر سه ساله دیده بودند.

طارق پس از بازداشت توسط پولیس گفته بود که بوسیدن و لمس کردن کودکان بخشی از فرهنگ افغانستان بوده و او کار خلافی انجام نداده است. اما بر اساس گزارش ها، طارق هیچ رابطه‌ای با این کودک سه ساله نداشته است.

قرار است حکم محکمه در مورد اتهامات وارد شده بر طارق به تاریخ ۲۶ اپریل ۲۰۲۲ اعلام شود و احتمال دارد که وی به حبس ابد محکوم شود.

 

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *