رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان با انتشار پیامی به مناسبت عید فطر در صفحه فیسبوک خود نوشته است طالبان به دروغ ادعای امنیت و رفاه دارند.

محمد محقق می‌گوید امروز افغانستان با دو مصیبت عظیم گرفتار است؛ یکی حاکمان انحصار طلب، ظالم و لجوج است و دیگری دشمنان تکفیری و خشن داعش.

رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان با اشاره به طالبان گفته است حاكمان انحصار طلب و ظالم بويى از عدالت نبرده‌اند و به دروغ ادعاى امنيت و رفاه دارند.

آقای محقق برای اثبات اظهارات خود درباره دروغ طالبان، به حملات تروریستی اخیر و آتش زدن فردی از فقر در کابل اشاره کرده است.

در پیام او آمده است «مرد فقير براى اينكه از تامین نفقه عيالش عاجز ماند خود را از تنگناى فقر در ميدان دهمزنگ آتش زد و صدايش را دنياى كور و كر هم شنيد.»

آقای محقق درباره داعش نیز نوشته است «اين دشمن بی‌رحم و سفاك چنان با جناح‌هايى از حاكميت فعلى گره خورده و تنيده است كه تفکیک بين اعمال هر دو، امرى است ناممكن و پيچيده.»

به گفته رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان، وضعیت فعلی افغانستان در نتیجه بی‌مسئولیتی حاکمیت قبلی و تعامل غیر مسئولانه جهان و منطقه با طالبان است.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *