یک دختر جوان که دو ماه قبل در انفجاری در شهر کابل پاهایش را از دست داده بود، جان باخت. این دختر لطیفه نام داشت. یکی از نزدیکان لطیفه به خبرنگاران گفت که او شب گذشته (یک‌شنبه، ۲۶ جدی) در شفاخانه ایمرجنسی کابل جان باخته است.

لطیفه در تاریخ ۲۶ ماه عقرب سال جاری خورشیدی در انفجاری در مربوطات ناحیه سیزدهم شهر کابل به شدت زخمی و دچار سوختگی شدید شده بود.

روح‌الله نوری، پسر خاله لطیفه گفت که او طی این دو ماه در شفاخانه بستری بود. به‌گفته‌ی او، طی روزهای اخیر داکتران پاهای لطیفه را از پشت زانو قطع کرده بودند و او به مدت چهار روز در کما بود و سر انجام جان داد. نوری گفت که خانواده‌ی لطیفه به‌دلیل مشکلات اقتصادی توانایی انتقال او برای درمان به خارج از کشور را نداشتند.

لطیفه ۲۳ ساله دانش‌آموخته‌ی قابلگی بود و قرار بود روز انفجار در یکی از دانشگاه‌های خصوصی برای ادامه‌ی تحصیل نام‌نویسی کند. او به تازگی در یکی از شفاخانه‌های خصوصی صاحب شغل نیز شده بود.

از زمان به قدرت رسیدن طالبان در افغانستان، حملات هدفمند و کشته شدن زنان بصورت مداوم ادامه داشته است و بیشتر قربانیان دختران و زنان غرب کابل بوده اند که باعث نگرانی های زیادی بین مردم شده است.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *