بورد کریکت افغانستان گفته است که این بازی‌های یک روزه در چارچوب سوپر لیگ شورای بین‌المللی کریکت میان دو تیم در قطر برگزار می‌شود.

بر اساس معلومات این بورد، قرار است که ملی پوشان افغانستان پیش از دیدار نخست با تیم مقابل، یک کمپ تمریناتی دو هفته‌ای را پشت سر بگذرانند. قرار است تیم ملی کریکت افغانستان و هالند به تاریخ ۲۱، ۲۳ و ۲۵ ماه جنوری در سه بازی یک روزه در ورزشگاه “کریکت آسیا تاون” قطر به مصاف هم بروند.

میرویس اشرف، رییس عمومی بورد کریکت افغانستان در دیدار با بازیکنان این تیم گفته است: “شکی نیست که بازیکنان سابق، تجربه زیادی دارند، اما حق بازیکنان جوان سلب نمی‌شود، بلکه حق به حق‌دار خواهد رسید.”

در این حال، نصیب خان رییس اجرایی بورد کریکت برگزاری این مسابقات را برای افغانستان مهم عنوان کرده و گفته است که این دیدار “نقش کلیدی در صعود تیم ملی افغانستان” به جام جهانی سال ۲۰۲۳میلادی خواهد داشت.

آقای خان افزوده که آنان برای ارایه امکانات بهتر به بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان متعهد اند و ملی پوشان این کشور هم باید روی مهارت‌های بهتر خود تلاش کرده تا آنان بتوانند به مسابقات جام جهانی پیش‌رو راه یابند.

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *