فاکس نیوز در یادداشتی که به مناسبت ۱۱ سپتمبر منتشر کرده، می‌گوید امریکایی‌ها باید از دولت خود تغییر و پاسخگویی بخواهند. در یادداشت آمده است کمک‌ها باید متوقف شود، تحریم‌ها علیه طالبان از سر گرفته شود و امریکا مراقبت و حمایت از نیروهای امنیتی دولت سابق افغانستان را به عهده بگیرد.

سکات من، نویسنده این یادداشت می‌گوید دولت امریکا باید از جبهه مقاومت ملی افغانستان “که دولت قانونی افغانستان است” حمایت کند. به گفته نویسنده یادداشت “آنها بهترین گزینه برای ایستادگی در برابر تروریسم برخاسته از افغانستان هستند.”

در یادداشتی که فاکس نیوز به مناسبت حملات القاعده بر نیویارک منتشر کرده، آمده است شواهد معتبری وجود دارد که نشان می‌دهد القاعده در حال حاضر به طور کامل در حال احیای مجدد است.

در این یادداشت آمده است ‌‌”جنگجویان خارجی از سوریه، عراق، شمال آفریقا و حتی جنوب‌شرق آسیا آشکارا به پایگاه های سابق ارتش افغانستان در قندهار و هلمند آموزش می‌بینند.”

نویسنده یادداشت گفته است “طالبان با این وضعیت کاملاً سازگار هستند و تا آنجا پیش رفته‌اند که برای اعضای القاعده ویزه صادر کرده و به آنها اجازه می‌دهد آزادانه در سراسر کشور تردد کنند.”

این خبر را برای دوستانتان روان کنید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

پربازدیدترین‌ها

دیدگاه ها

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *